Типові завдання для перевірки
рівня загального розвитку дитини, яка вступає до 1 класу
Політехнічного ліцею НТУУ «КПІ» м. Києва
- Орієнтування у навколишньому світі, запас знань, словниковий запас – бесіда з дитиною.
Як тебе звати?
Скільки тобі років?
В я кому місті ти живеш? Назви твою домашню адресу?
Ким працюють твої мама і тато? Назви які професії ти знаєш?
Як називається країна в якій ми живемо?
Чому взимку холодно, а влітку тепло? І т.д.
Які пори року ти знаєш? В яку пору ти святкуєш свій день народження?
- Розвиток мислення і мовлення – розуміння граматичної конструкції речення, зміна іменників за кількістю, складання оповідання за малюнком.
Я назву тобі словом один предмет, а ти зміни слово так, щоб вийшло багато предметів. Наприклад: олівець – олівці.
- Розумовий розвиток – вміння узагальнювати, аналізувати наочний матеріал, розкривати причинно-наслідкові зв’язки.
Скласти пари малюнків, і пояснити чому саме така пара утворилася. Наприклад, молоток і цвяхи, заєць і морква.
- Сформованість словесно-логічного мислення – розповідь за серією малюнків.
- З’ясування математичних уявлень – відтворення числового ряду, встановлення кількісних відношень.
Порахувати від 1 до 10, потім від 10 до 1. Порівняти два малюнки за кількістю предметів, де більше, а де менше.
- Аналіз зразка – копіювання запропонованого зображення.
- Розвиток дрібних рухів.
Заштрихувати малюнок, намалювати геометричні фігури, розфарбувати малюнок.
- Розвиток механічної зорової пам’яті – відтворення кількості поданих зображень.
Подивившись на 5 малюнків протягом 30 секунд дитина має озвучити запам’ятоване.
- Розвиток механічної слухової пам’яті – відтворення кількості запропонованих слів.
Дитина прослухавши 10 слів повторює ті, що запам’ятала.
- Фонематичний слух.
Перевіряючий каже: «Я буду повторювати одне й те саме слово, а коли скажу неправильно – ти плесни в долоні.»
Шукати, шукати, шукати, сукати, шукати, шукати, шукати.