Вступ до 1 класу

Типові завдання для перевірки
рівня загального розвитку дитини, яка вступає до 1 класу
Політехнічного ліцею НТУУ «КПІ» м. Києва

  1. Орієнтування у навколишньому світі, запас знань, словниковий запас – бесіда з дитиною.

Як тебе звати?
Скільки тобі років?
В я кому місті ти живеш? Назви твою домашню адресу?
Ким працюють твої мама і тато? Назви які професії ти знаєш?
Як називається країна в якій ми живемо?
Чому взимку холодно, а влітку тепло? І т.д.
Які пори року ти знаєш? В яку пору ти святкуєш свій день народження?

  1. Розвиток мислення і мовлення – розуміння граматичної конструкції речення, зміна іменників за кількістю, складання оповідання за малюнком.

Я назву тобі словом один предмет, а ти зміни слово так, щоб вийшло багато предметів. Наприклад: олівець – олівці.

  1. Розумовий розвиток – вміння узагальнювати, аналізувати наочний матеріал, розкривати причинно-наслідкові звязки.

Скласти пари малюнків, і пояснити чому саме така пара утворилася. Наприклад, молоток і цвяхи, заєць і морква.

  1. Сформованість словесно-логічного мислення – розповідь за серією малюнків.
  2. Зясування математичних уявлень – відтворення числового ряду, встановлення кількісних відношень.

Порахувати від 1 до 10, потім від 10 до 1. Порівняти два малюнки за кількістю предметів, де більше, а де менше.

  1. Аналіз зразка – копіювання запропонованого зображення.
  2. Розвиток дрібних рухів.

Заштрихувати малюнок, намалювати геометричні фігури, розфарбувати малюнок.

  1. Розвиток механічної зорової пам’яті – відтворення кількості поданих зображень.

Подивившись на 5 малюнків протягом 30 секунд дитина має озвучити запамятоване.

  1. Розвиток механічної слухової пам’яті – відтворення кількості запропонованих слів.

Дитина прослухавши 10 слів повторює ті, що запам’ятала.

  1. Фонематичний слух.

Перевіряючий каже: «Я буду повторювати одне й те саме слово, а коли скажу неправильно – ти плесни в долоні.»

Шукати, шукати, шукати, сукати, шукати, шукати, шукати.