Вимоги для 4-6 класів
По закінченню 4 класу учні повинні знати
I. Знання лексики з даної теми.
II. Вміння оперувати даним граматичним матеріалом:
Граматичні структури засвоюються імпліцитно(шляхом сприймання мовленнєвих зразків у комунікативних ситуаціях)
Мовна компетенція (граматична правильність мовлення) формується за рахунок багаторазового вживання мовленнєвих структур
Дієслово: стверджувальна, питальна та заперечна форми дієслова у Present Simple, Present progressive(to be going to), Past Simple, Future Simple, Present Perfect.
Іменник: однина, множина, злічувані та незлічувані
Прикметник: ступені порівняння
Займенник: Some, any, no(зі злі чуваними і незлі чуваними іменниками)
Особові, присвійні, вказівні
Артикль: означений, неозначений
Числівник: 1-100. порядкові числівники.
Питальні слова( в складі структур: What? Where? When? How? How much? How many?
Сполучник: Then, or
Безособові речення:It’s sunny
ІІІ. Вміння розуміти висловлювання інших людей (аудіювання):
– учні розуміють мовлення в дещо уповільненому темпі, ретельно артикульоване, з довгими паузами;
– розуміють інструкції, прості вказівки;
– розуміють основний зміст прослуханих текстів різного характеру. Які побудовані на засвоєному мовному матеріалі;
– розуміють запитання та інструкції, сформульовані ретельно та повільно.
IV. вміння висловлювати монологічну єдність на дану тему, де учні мають:
– робити короткі повідомлення про повсякденні й минулі дії, події;
– робити короткий переказ змісту почутого, побаченого, прочитаного повідомлення, що містить знайомий мовний і мовленнєвий матеріал;
– коментують зображене на малюнку або фото;
– описують свій клас, кімнату, ігри і забави, погоду, сім’ю, свято, людей, тварин;
– порівнюють особи, предмети відносно певної ознаки;
– висловлюють своє ставлення до об’єктів, явищ, подій;
– висловлюють певні емоції;
– спонукають до дії( закликати, запропонувати, наказати);
– висловлюють позамовні засоби( жести,міміку).
Обсяг висловлювань – не менше 8 речень
На кінець 5-го класу учні повинні уміти
Аудіювання
розуміють чіткі вказівки, прохання тощо, щоб задовольнити конкретні потреби, якщо мовлення достатньо чітке й повільне;
- розуміють в основному теми дискусії навколо неї / нього, коли мовлення повільне й чітке;
- розуміють основний зміст коротких, чітких, простих повідомлень чи оголошень
Говоріння
Монологічне мовлення
прості описи різноманітних знайомих об’єктів, близьких до своєї сфери інтересів;
- вміють розповідати про свої враження, висловлюючи почуття та власне ставлення;
- вміють розповідати про певні події в особистому житті, житті своєї сім’ї, друзів;
- характеризувати якості особистості;
- розповідати про свої захоплення, уподобання;
- висловлювати свою точку зору;
- аргументувати свій вибір, точку зору.
Орієнтовний обсяг висловлювання – до 10 речень.
Діалогічне мовленн
- вміють обмінюватися інформацією, перевіряти і підтверджувати її;
- вміють робити пропозиції, використовуючи репліки спонукального характеру;
- вміють реагувати на пропозиції, твердження тощо;
- вміють аргументувати свою думку з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей;
- пропонувати щось та приймати або відхиляти пропозицію;
Орієнтовний обсяг висловлювання кожного – 8 реплік.
Читання
- розуміють основний зміст послідовного фактичного тексту, зміст якого пов’язаний зі сферою власних інтереів;
- можуть знайти основну інформацію у текстах різнопланового характеру (значення незнайомих слів розкривається на основі здогадки, малюнка, схожості з рідною мовою);
- розуміють зміст листівок, листів особистого характеру;
- можуть виділити лінію аргументації в тексті, але не обов’язково в деталях;
Орієнтовний обсяг – 500 друкованих знаків.
Письмо
- вміють писати особистого листа і описати події, які відбулися, та особисті враження;
- вміють писати короткі записки чи повідомлення з метою задоволення побутових повсякденних потреб;
Орієнтовний обсяг письмового повідомлення до 8 речень.
На кінець 6-го класу учні повинні уміти
Аудіювання
- розуміють інформацію як під час безпосереднього спілкування зі співрозмовником, так і опосередкованого (у звукозапису);
- розуміють основний зміст прослуханих текстів різного характеру, побудованих на засвоєному матеріалі
Говоріння
Монологічне мовлення
- вміють давати свою оцінку явищам, подіям тощо;
- вміють характеризувати персонаж казки, мультфільму, оповідання тощо;
- вміють робити коротку тематичну презентацію;
- описувати людей, предмети, дії, явища, самопочуття, події;
- характеризувати якості особистості;
- порівнювати предмети;
орієнтовний обсяг висловлювання кожного – 8 реплік
Діалогічне мовлення
- вміють спілкуватися, дотримуючись основних норм, прийнятих у країнах, мова яких вивчається;
- вміють обмінюватись інформацією, висловлюючи свою думку, враження, ставлення щодо конкретних фактів, подій, явищ, пропозицій;
- запитувати та надавати інформацію про явища, події, факти;
- аргументувати свій вибір, точку зору;
орієнтовний обсяг висловлювання не менше 10 речень
Читання
- вміють знаходити основну інформацію у текстах різнопланового характеру (значення незнайомих слів розкривається на основі здогадки, малюнка, схожості з рідною мовою);
- розуміють повсякденні / побутові підписи та зауваження: в публічних місцях (на вулицях, в кафе / ресторанах, на вокзалах), на робочих місцях (вказівки, інструкції, попередження, застереження)
орієнтовний обсяг – 600 друкованих знаків
Письмо
- вміють підтримувані писемне спілкування із реальним або уявним другом по листуванню;
- вміють писати про повсякденні аспекти свого оточення, наприклад, людей, місця, роботу або навчання, використовуючи зв’язні речення;
- вміють надавати інформацію з детальним описом вражень, почуттів та подій;
орієнтовний обсяг письмового повідомлення до 10 речень